Tuesday, March 23, 2010

zoete zestien

Over zevenentwintig dagen/drie weken en zes dagen wordt ik zestien. Niet dat dat heel veel uitmaakt qua hoe ik me ga gedragen in de maatschappij. Roken stinkt en drinken is slecht voor je. Je zal mij niet snel wiebelig fietsend, dan vallend en uiteindelijk kotsend langs de weg vinden.

Ik ben eigenlijk meer bezig met ma petite liste de souhaites:
- Webcam en microfoon. (Ja jongens, ik heb ambities! Wil al een tijdje dingen opnemen; met mijn broertje en alleen. En dan denk ik: 'Verdorie, ik heb geen webcam en microfoon.')
- Oordopjes. (Ik verslijt er veel aangezien ik mijn iPod overal mee naartoe sleep. En ik heb nooit zin om m'n oordopjes netjes op te bergen, het moet altijd snel-snel.)
- Ballonnen. (Spreekt voor zich, toch?)
- Zangles. (Ik kan wel zingen, maar wil toch wel de techniek etc. leren.)

Ben nu bezig met Florence + The Machine - You've Got The Love. As soon as ik in het bezit ben van een webcam en microfoon zal ik het opnemen en posten.

1 comment:

  1. Zangles. (Ik kan wel zingen, maar wil toch wel de techniek etc. leren.)

    hahahahah jij bent wel erg zeker van je zaak

    ReplyDelete