Thursday, March 18, 2010

toetsweek 1

Ik heb nu dus toetsweek van school. En niet zomaar een toetsweek. Nee, mijn school denkt niet: "Goh, een week begint op maandag," maar: "Laten we de toetsweek beginnen en eindigen op een donderdag." Op zich niet zo verkeerd eigenlijk, dan heb je altijd dat weekend ertussen. Maar ik had liever gehad dat 'ie op woensdag begon en eindigde, heb vrijdagavond t/m zondagavond alleen maar voorstellingen. En zondag de dernière, hartstikke emotioneel allemaal. En dan ben ik al zo moe van de toetsweek..
Hè bah, nu klink ik als een depressieve trol en dat ben ik helemaal niet.

Ben nu een boek (Richard Curtis - Notting Hill) aan het lezen voor Engels, heb morgen een mondeling. En ik heb het een uur geleden pas geleend (chaotic, I know).

Op de eerste pagina staat een veelbelovende quote: I'm also just a girl. Standing in front of a boy. Asking him to love her.


1 comment: