Thursday, March 18, 2010

toetsweek 3

Ben nu pas begonnen met het leren van hoofdstuk drie en vier van geschiedenis. Echt stom dat ik niet eerder ben begonnen, geschiedenis is mijn lievelingsvak! Al klinkt het een beetje cheesy. Ben pas tien minuten bezig, maar ik vind het serieus leuk om te weten wat moren zijn en wat felonie is. Heb zelfs een plaatje opgezocht van leenmannen!

Ik ben net een ei genoemd in een sms. 'Het' stuurt niets terug op mijn antwoord. Hmm, misschien slaapt 'het' al. Niet zo heel gek, as we speak is het 0.01. Over eieren gesproken, ik heb laatst een pratend paasei (op batterijen) gekregen! Hij is oranje, plastic, heeft twee ongelijke ogen, kan open en er zit een poesje in (die zit vast, wat heel jammer is). Hij kan verschillende dingen zeggen:
  • Miauw! Joehoe, ik ben verstopt, hihi.

  • Je hebt me gevonden!

  • Rawrr (gromgeluid)

  • Hier ben ik!

Ik vergeet hem soms weleens uit te zetten (dit betekent dat hij om de vijf minuten afgaat), dan hoor je in de klas ineens: "Miauw! Joehoe, ik ben verstopt, hihi."

Ik hou mezelf op van mijn geschiedenis. Denk dat ik hier tot ongeveer twee uur mee bezig ben. Dan snel ANW lezen. Geen opdrachten maken, ik hoef een 2,4 te halen dus dan ga ik daar geen extra tijd aan besteden.. Dan Engels boek lezen tot ik in slaap val. Ik hoop trouwens dat mijn docente dit boek goed vindt. Anderen hebben Breaking Dawn, Angus, Thongs and Perfect Snogging en dat soort boeken gelezen. Kom ik met Notting Hill van 1200 woorden (stond op de achterkant). Maar als ik er leuk over kan praten en een goede, sterke passage uitkies om voor te lezen vindt ze het vast niet erg.

1 comment: