Thursday, March 18, 2010

toetsweek 2

Ik moet echt wat gaan doen. Hoofdstuk drie en vier van geschiedenis, een hoofdstuk van ANW (vraag me niet welke) en een mondeling over een boek wat ik nog niet gelezen heb staan in de planning. Heb nog tot ongeveer 00.00 want daarna wil ik echt gaan slapen, slaap al sinds zaterdag bijna niet.


Om mezelf te motiveren, een lijstje:

  • Je doet het zelf, hè..
  • Volgende maand jarig, mn vriendinnen willen weten wat ik graag wil hebben. Wij, als vriendenclub, doen altijd iets geks voor verjaardagen. We hebben L. twee vissen gegeven (Marco Borsthaar en Biertje), S. een speurtocht, N. een levensgrote pop van Richard Avedon. Ben dus heel erg benieuwd wat mij 19 april te wachten staat!
  • Middelbare schooltijd is leuk met vrienden, anders zit ik een jaar zonder
  • Pinkpop 30 mei
  • Zaterdagavond little get toghether bij mn boyfriend voor zn verjaardag
  • Vrijdag na school meeten met boyfriend
  • Als ik nù mn best doe hoef ik aan het eind van het jaar geen achten meer te halen (of zoals nu, een 12,6 voor economie wat ronduit belachelijk, maar vooral ook onmogelijk is)

No comments:

Post a Comment