Saturday, August 7, 2010

Ik verlang.

Ik verlang ernaar om weer te dansen. Het is nu alweer meer dan vier maanden geleden dat ik de laaste voorstelling van Jan Steenstraat 1 speelde en danste. En het kriebelt weer!

Ik was laatst naar Conny Janssen Danst (mijn favoriete Nederlandse dansgezelfschap) geweest. En nu ik er filmpjes van terugkijk vind ik het eigenlijk nog beter dan toen ik het live zag.


En ook nog even dit; omdat ik hou van dans op locatie.

En Rotterdam.

En jonge dansers.

IK WIL WEER DANSEN! De voorstelling vóór de mijne, Canterbury Tales, bevatte ook veel mooie dansstukken. Mijn stuk, Jan Steen, had er minder. Maar toch. Ik zat in allemaal :] Ik hoop dat ik ook in alle dansstukken zit in de volgende voorstelling, in december. Canterbury Tales:

No comments:

Post a Comment