Monday, August 16, 2010

Ik ben impulsief.

Omdat ik zo impulsief ben doe ik af en toe rare dingen. Vanochtend bedacht ik me dat het leuk zou zijn om mijn eigen haar te knippen. Ik heb een hekel aan naar de kapper gaan en het was nodig (+/- 5cm dode punten) dus vond ik het wel een oké plan als ik het dan maar zelf zou doen.
Dus ik sprong onder de douche, kamde mijn haar, kwam eronder vandaan en ging voor de spiegel staan. Heb zelfs een heuse scheiding geproduceerd.
Eerst heb ik alle dode punten eraf geknipt, maar omdat het er als een rommeltje uit zag ging ik er een model in knippen. Ergens vorig jaar had ik kort recht haar en dat vond ik makkelijk, dus besloot ik dat maar na te bootsen. Alleen is mn achterkant scheef.

Wat vind je?

1 comment:

  1. Je haar is getemd!
    Het is leuk hoor zo, alleen de scheve achterkant miss niet, maar die moet ik nog zien.
    Ik denk dat je moet stoppen met je VWO en naar de kappersschool moet gaan!

    Reinout

    ReplyDelete